سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانم میرکریمی-دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان این که در ایام الله دهه فجر بیش از ۶۸ هزار برنامه در استان اجرا خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه‌ها در قالب بیش از ۱۴ عنوان اعم از فرهنگی، مذهبی، قرآنی، هنری، ورزشی، مسابقات فرهنگی و جشنواره‌ها برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام محمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر اظهار داشت: اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارکه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، ضمن دعوت از مردم برای حضور در برنامه ها، جشن ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها نشان‌دهنده تجدید میثاق آنان با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به این که در ایام الله دهه مبارکه فجر بیش از ۶۸ هزار برنامه در این استان اجرا و برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه‌ها در قالب بیش از ۱۴ عنوان اعم از فرهنگی، مذهبی، قرآنی، هنری، ورزشی، مسابقات فرهنگی و جشنواره‌ها برگزار خواهند شد. 

وی به آثار و برکات و دستاور های نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را محرومیت‌زدایی است، این مسئله به گونه‌ای است که در استان فارس به تمام روستاهای بیش از ۱۰ خانوار، خدمات عمومی ارائه شده است.

حجت الاسلام رضایی اهمیت حفظ همدلی و انسجام درون جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از اصلی‌ترین نیازهای امروز جامعه اسلامی، وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان است و باید تلاش کنیم تا در این جهت گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 0
    چرا این آمار نجومی را تیتر می‌کنید ؟
  • علی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 0
    استعفا
  • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 0
    خبرگزاری حوزه